dag 3 som skulle upp igår ;)

Dag3- Saker du inte vet om mig.

Jag har världens fotfobi. klarar knappt av att sova utan strumpor när jag är själv, blir så äcklad eller vad jag ska säga men om jag är på ett badhus så är det liksom en helt annan sak för då är alla barfota.

Mitt hår klarar igentligen inte av att jag plattar/blåser/lockar de men jag gör det ändå och får massor med kluvna hårtoppar!

Innan jag fick min tandställning hade jag världens sämsta självförtroende, men bara utav att jag hade den i ett år fick mig att liksom ta för mig mer och nu kan ingen på hela jorden stoppa mig från att vara mig själv ;)

Jag har otroliga problem med mina knän då jag går jätte innåt med fötterna vilket resulterar i att jag blir ko bent och får problem med knäna/rygg. Nu har jag dock fått sulor som bygger upp och ska förhindra att jag går så mycket på insidan av foten.

Det enda smink jag använder är mascara och kajal ibland.

Så de vart ju några iaf, har inte så mycket hemlisar typ :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0