Dressyr träningen..

gick skita bra!!
först så vart det så att vi inte hade någon transport så vi ringde och avbokade, alldeles när mamma lagt på så smsar hon vi lånat transporten av och säger att de är okej att låna. vi ringer tillbaka och säger att vi ska träna och springer ut och gör iordning våra pållar. När vi kommer fram så sadlar jag och skrittar sedan fram innan Pernilla hunnit dit så när hon kom började vi travjobba på volt direkt, vi tränar honom just nu så att han ska bli starkare i kroppen orka mer liksom, ta i lite extra inte bara lata, så började flytta ut honom och flytta in honom på volten sen flyttade jag bakdelen på honom i trav gick sedan ner till skritt och fortsatte flytta, satte också igång honom i trav och fortsatte flytta. Sen gick vi över till galopp och jobbade på i samma spår flytta ut rumpan och de var riktigt jobbigt tyckte han så de var lättare att hoppa till lite och byta galopp hejvilt!
men de är ju också nånting som jag verkligen måste träna på, för han ska bli superstark och snygg min prins!
golpperade sedan ner honom och travade ner honom i båda varven sen var båda jag och pernilla nöjda!
mamma som fotat så ingen super bildbomd då hon inte är hemma med inställningarna, men bilder som biler :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0