Igår så kom Simon med en sköldpadda till sanna runt två så sanna och jag fixade i hans ''hus'', sen stack jag ut och red på båda ponnysarna tränade på skänkelvikningar på dacce bara för att han var så stressad och lilla fia tror jag har träningsvärk för igår ville hon inte alls så får hoppas hon är lite piggare idag :)!
sen så kom Simon hit igen och kollade så att vi satt pumpen rätt till sköldis;) för först så typ slutade den låta :o.

vi gick sedan ut och gick as lång ut till  nån liten skog typ mitt i vattnet! jag vart riktigt blöt om fötterna men de var kuligt! kollade sen på film hela kvällen.
Idag kl 19.00 så har jag träning på dacce för Pernilla och de gillas SKARPT, ska kolla om jag får börja träna på mera skänkelvikningar som är med i LA:1 :)
nu ska jag se klart på den sista dokusåpan sen ska jag nog göra nått annat kult :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0