Nu har jag mockat alla boxar utom två som Ramona och Anita redan fixat, packade även hö och gjorde klart innan jag gick in och drog på mig ridstövlarna. Sen gjorde jag iordning Fia och bad mamma följa med ut och gå när jag red så de inte skulle bli så ensamt.
tänkte ingenting speciellt när jag red bara att hon inte skulle korva sig så mycket över vägen och ta mina hjälper vilket hon lyckades riktigt bra med! tog båda galoppfattningarna klockrent så de kändes riktigt bra!
slängde sedan in alla hästarna och gick in och nu ska jag snart upp och ta en fet dusch (tredje den här dagen..) men jag hade ju inte planerat att lukta häst på skolan och imorgon vill jag sova till iaf kvart över sju!;)
Imorgon så är det också vanlig skoldag och även den ändå riktiga på hela veckan (vet inte om de var franska på fredag eller ej) för på onsdag så drar jag och några till i 8-9:an på studie besök på dille sen stannar jag i stan och ska kanske köpa springbyxor och träffa Simon, sen på torsdag har vi trippelboll och då är man ju där hela dagen= inga lektioner.
nu väntas en fet dusch lite mat möjligtvis ett telefonsamtal från pruppisen och Big brother!♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0