gårdagen var en ganska aktiv dag trots regnet.

alltså igår så tyckte jag att jag var riktigt aktiv faktiskt trots att det var mulet och regnade. på morgonen så hjälpe jag mamma städa nere sen städade jag mitt rum och sen gick jag ut och gick med sanna, björn och Frei. vet inte riktigt hur långt vi gick men de var ialf upp på en berg och sen nerför samma fast på andra sidan;)
när jag kom hem då så provade jag en klänning jag beställ och sen dammsög jag mitt rum och städade toan uppe och plockade ihop felix bollhav som låg överallt sen gick jag ner och käkade. drog på mig ridkläder och gummistövlar sen var de ju bara ut och rida i de fina vädret som gjorde mig alldeles för blöt, Det blev endast dacce som fick ridas igår eftersom han går med täcke ute så blir inte han speciellt blöt där sadeln ligger och lilla fia hade ju sånt skav förut så hon går utan täcke dygnet runt! de kändes alltså bäst för mig om hon fick stå istället för att riskera att de skulle göra ont på henne när jag red! :)
jag och dacce galopperade (fullfart) mesta delen av ridturen men blöt ändå blev jag ;)
Idag så ska jag ut och springa, rida på båda ponnysarna och hjälpa björn att byta däck eller hjälpa och hjälpa ska väll försöka fatta hur man gör!
förlåt för alla bildlösa inlägg men har tyvärr inga bilder på våran nya dator

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0