Gårdagen?!.

Vi var nere på fiske tävlingen kvart i elva, jag valde en solig plats och satte mig ner. Bad Björn borra ett hål alldeles vid mina fötter och gick och hämtade mitt spö hos pappa. Han satte på maggoten och jag gick tillbaka till min sols stol!
Satt kanske i 30minuter sen fick jag en liten söt fisk (medsötmenarjagsjuktäckligslemmigochalltsåntdär) gick till pappa som fick ta av den och titta på kroken om jag hade sånna där larvar kvar;) gick tillbaka och satt i 20minuter sen fick jag en äcklig fisk till... Tävlingen avslutades vid ett iaf jag jag kom 3:a :D
Var dock BARA personerna i min släkt/familj som vann. Haha
Träningen kl 15 gick super bra!
Vart lite stressad så han inte skritta fram honom ordentligt så han var ganska stum i början men vi travade i början snett igenom halva och flyttade honom halva i båda varven, sen red jag på en volt alla gångarter och flyttade in honom på volten och sen ut och liksom "vände" honom i varje hörn på volten.(volten är rund och har inte några hörn men jag måste tänka så annars får han inte med sig bakbenen)
Vi tränade även på hans förvända galopp som sittersom en smäck! Gjorde snett igenom halvaoch flyttade han halva (han har lättast att flytta i högervarv) sen fortsatte jag kortsidan i förvändgalopp!:)
Alltsomallt var ridpasset bra och han var så rund och fin på slutet!:))


Kommentarer
Postat av: Maja

Hej!

Sv Jag bor i en liten stad vid namn Lycksele som ligger 12mil ifrån Umeå om du har hört talas om de? :) Jag har min ponny ca 6km hemifrån.

Jag satsar 100% i dressyren men jag kan väl kalla mig "hobby hoppare" gör det bara för omväxlings skull :)

/ Maja

2012-04-07 @ 14:08:13
URL: http://noproblematall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0