''Gilla så skriver jag om dig på bloggen'' körde på en sån på fb så här är den!

Hilda Lindström- Söt och säkert jätte snäll tjej som jag inte känner så bra!
Mikaela Vestin- en av mina barndoms vänner, super snäll. söt och är riktigt duktig på att rida. känns bra att vi börjat vara med varandra mera nu!
Sanna Sahlin- systeryster eller vad jag ska säga. super snäll, fin och hjälpsam (ibland) du kan vara en riktig painintheass men de kan jag med vet att du alltid finns för mig och jag måste väll medge att jag älskar dig! du är också riktig duktig på att rida och ta hand om hästar speciellt unghästar och det känns riktigt bra att kunna rådfråga dig om sånna saker! :)♥
Emma Sahlin- också en av mina barndoms vänner, snälla, söta Emma som alltid finns där spelar ingen roll om man inte träffar dig på en vecka så känns det som att det går och prata med dig om allting! känns riktigt bra att veta att jag har en vän som dig! Vet också att du är duktig på att fota! :)
Andrea Wiksten- Känner dig inte så jätte bra men jag vet att du är snäll, söt och duktig på att rida/hålla på med hästar och att du är en sportig person! skulle vilja lära känna dig bättre!
Poya Hosseini- Helt ärligt så vet jag inte ens vem du är men antar och hoppas på att du är en snäll person!
Tuvalisa Roos- busiga tuvalisa som alltid ser sakerna positivt! snäll och söt liten tjej som rider på ett riktigt busfrö jätte bra! du är riktigt duktig på att hoppa både med och utan häst ;)
Max Höglund- Snäll liten grabb som kommer börja på ao nästa år tror jag?. känner dig inte så bra men de kan man ju ändra på :)
Emilia Westerlund- söt och säkert snäll tjej som jag inte känner så bra, tror inte jag har träffat dig men de skulle nog vara skoj att göra :)
Linnea Engström- Super snäll och fin tjej som är super duktig på att fota, hålla på med kaniner och ridning! du är riktigt omtänksam och hjälpsam en vän det går att lita på verkligen! vi har dock glidit isär men de tycker jag vi ska ändra på!!
Olivia Backlund- Snäll och fin tjej som jag bara träffat en gång på ridlägret men fick känslan av att du var omtänksam och riktigt duktig på att rida! vill gärna träffa dig en gång till :)
Åsa Roos-
En riktigt duktig ryttare är vad du är! du måste ju verkligen kunna rida vilken typ av häst som helst skulle jag tro. En snäll kvinna som alltid är glad! :)
Fredrik Johansson- Pojke i sjuan som jag inte känner?!. men sånt kan man ju ändra på :)
Julia Sandelin-
En fin och säkert snäll tjej som jag inte känner så bra, men de går ju att ändra på :)
Lisa Bergvall- Lisa du är min bitch och så är det bara! snäll och hjälpsam på franskan vet inte riktigt hur jag skulle klara mig utan dig där?. riktigt duktig på att hoppa hinder med häst kasta ägg och vara dig själv typ! älskar din stil och att du törs vara dig själv typ! :)
Aksel Berglund- As rolig kille som alltid busar med folk och sparkar på min stol när jag sover ;) skulle vilja vara med dig mer !
Emelie Palmhager- vart ska jag börja typ! du är en super fin tjej som jag saknar sjukt mycket! riktigt snäll och har alltid roligt när jag är med dig, tyckte det var super roligt i sommar när vi tog kontakt igen och började vara med varandra och tror att den här sommaren kommer bli minst lika super kul :D♥
Simon Gustafsson- Världens underbaraste pojkvän är vad du är! vi var med varandra jätte mycket när vi var småa sen växte vi upp och slutade vara med varandra, och nu är jag så extremt jävla lycklig över att vi fick kontakt igen och började prata med varandra och att vi  började träffas igen, vet att jag verklien inte skulle vara lika lycklig idag utan dig♥ Saknar dig verkligen sjukt mycket på veckorna och blir verkligen as glad på helgerna då jag får veta att du ska vara med mig och bara mysa! längtar som fan tills du kommer imorgon och känner verkligen på mig att det här lovet kommer bli minst lika bra som det förra♥puss
Sofia Rylander- Söt sofia som är grymt duktig på att hoppa! riktigt snäll och omtänksam känns dock som att vi borde träffas och vara mer med varandra! Måste också få säga att du har ridit din häst sjukt bra och det syns verkligen på bara ett år hur mycket självförtroende din häst fått han är verkligen super fin!!
Lovisa Edström- Söt och säkert snäll tjej som jag inte känner så bra, men du har en jätte fin ponny!
Matilda Åberg- Snäll tjej som är riktigt duktig på att fota!!
Alma Svensson- Söt och säkert snäll tjej som jag inte känner så värst bra men de är ju nått man kan ändra på, vet att du är duktig på att fota och spela fotboll tror jag :)
Tina Karlsson- Fin ocn snäll tjej som är riktigt rolig! känner dig inte så bra även fast vi typ gått i samma klass sen tvåan men det går ju att ändra på :)
Frida Bergvall- Haha ja Frida vart ska jag börja typ. du är verkligen min andra hälft! riktigt jävla fin och så grymt snäll är du och typ den enda personen jag verkligen litar på som inte är min mamma! jag vet att du aldrig skulle svika mig på ''riktigt'' och att du alltid kommer finnas för mig! och du ska veta att jag finns för dig!
Och alla dessa bus vi har gjort under åren det är ju sjukt var roligt vi har haft det och jag hoppas du kommer bo med mig när du inte vill bo med Lisa när vi flyttar in till stan så jag kan få bjuda dig på nudlar ;) Du är också den enda vännen jag har som jag kan prata hur som helst med spelar ingen roll vilka ord eller annat vi använder så vet jag att du inte tar åt dig eftersom vi typ aldrig menar det vi säger, Du är verkligen min BÄSTA VÄN PUSS♥
Hanna Westin- Jätte fin tjej som jag tyvärr inte känner men jag vet att du är duktig på allt som har med blogg designer och sånna grejer! och du är säkert super snäll! :)
Sara Rehnholm- As fin tjej och snäll! som jag tyvärr tappade kontakten med när du flyttade in till östersund men de går ju att ändra på :) du är också super rolig!!
Julia Edin- En av mina barndoms vänner som är super söt! :) snäll och rolig! alla buss resor vi gjort nu under våran skoltid har lätt vart dom roligaste jag har vart med om :)♥
Elin Rudfjäll- jätte snäll och fin tjej som jag inte träffat på jätte länge och det känns som att de vore dags snart! riktigt roliga minnen har jag med dig från alla läger! ♥
Saga Danieli- Fin och snäll tjej som jag inte känner så jätte bra.
Emil Krisström- Snäll kille jag inte känner men jag tror du var med på nått junis läger för länge sen men är inte helt hundra :)
Amanda Blomqvist- Verkligen världens snällaste och finaste tjej som jag saknar grymt mycket!! skulle vilja träffa dig snarast! känns som om att det var en evighet sen ju! alla minnen med dig från lägren är ju oslagbara! ♥
Rebecca Gumse- Fin och snäll tjej som jag inte känner så bra, men jag vet att du rider och har egna hästar så då antar jag att du är duktig på de! :) skulle vilja lära känna dig bättre.
Petter Andersson- Rolig kille som jag träffat några gånger känner dig dock inte så bra :)
Elin Lindström- Jätte fin och as rolig tjej som alltid får en att le! super snäll och du finns alltid där för allt och alla! skulle vilja vara mera med dig :)
Alva Nylander- Söt tjej som går i femman, känner dig inte men du är säkert snäll :)
Camilla Gradin-
Snäll och en riktigt duktig dressyrryttare som har börjat plocka upp lite dressyrintresse på klubben och det uppskattas!! :) Skulle vilja prova träna för dig sen någon gång faktiskt!



Kommentarer
Postat av: Alma

Vad söt du är Linnea! Självklart går det att ändra på. :)

2012-04-08 @ 23:16:51
URL: http://almaasvensson.devote.se
Postat av: Emelie

Jag kan bara säga detsamma! Och såklart så kommer sommaren bli bääst!!! <3

2012-04-08 @ 23:20:48
URL: http://emeliepalmhager.blogg.se/
Postat av: simon

puss<3

saknar dig med som fan helt otroligt!<3

ja det här lovet kommer vara minst lika bra som förra!

som sagt jag har ju lovat dig att jag ska rida så det kommer säkert vara roligt för dig;) <3

puss i morgon träffas vi!<33

och du är också helt underbar!<3

2012-04-08 @ 23:24:57
Postat av: Max

Tacl!! och såklart det kan vi ändra på!!:) hoppas jag. ;)

2012-04-09 @ 07:34:29
Postat av: ♥ linneaengstrom

Vad snäll du är linnea♥ Det tycker jag också vi borde ändra på♥

2012-04-09 @ 08:55:11
URL: http://linneaengstroms.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0