Heelg!❤

Äntligen fy vad skönt alltså och så har jag helg enda tills på tisdag (börjar skolan igen på onsdag)!
helgens planer är väll rätt så okej, imorgon så ska jag hjälpa tuvalisa på tävlingen och sen sälja fika på klubben som ska ha en lokal/regional ponny tävling imorgon osså storhäst på söndag.. på söndag så ska jag däremot inte vara på klubben utan ska vara hemma och vara barnvakt och på måndag om jag fattat det rätt så är de valborg? ska väl käka massa god mat och kolla på en sån där majbrasa sen tror jag att de är fyverkerier på kvällen å de är ju alltid mysigt!
Minns förra året på valborg då var jag med frida och vi cyklade till gevåg från henne för att se på en ''privat'' majbrasa där och självklart fick jag åka på pakethållaren min rumpa mådde inte toppen efter de kan jag ju säga ;)
Sen på tisdag så ska jag nog bara sooova!
sen blir det ju även otroligt mycket ridning och joggning i helgen också!
och de bästa är väll att simon antagligen kommer imorgon hihi ❤ ska dock försöka flörta hit honom ikväll är så sjukt kramsugen så jag avlider ju snart!!
Nu så ska jag ut och köra intervall arbete på Fia så hennes grundkondis ska stärkas och för dacces del så blir det dressyr sadeln och massor med skänkelvikningar i galoppen för att stärka honom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0