kort uppdatering om idag..

Godmorgon typ. idag var det inte lika fint väder som jag hoppats på men jag kör på anyway!
Tuvalisa ville ha lite hjälp till tävlingen idag så åker ner på ridis om 10 minuter för de, sen blir jag nog där någon timma. När jag kommer hem så ska jag antagligen rida båda pruppisarna nere på fotbollsplanen för båda två behöver tränas!
sen där någongång tror jag simon skulle komma har ingen aning vilken tid hans buss är framme men whatsoever han kommer ju hit ;)
Igår när jag red så fick fia springa av sig i båda galopperna och sen tränade jag på att göra många halter och komma fram i trav efter, dacce tog jag med mig ner på fotbollsplanen för att bråka med typ nä men han var riktigt jävlig faktiskt, stressad och så men de går nog lättare om jag går ner själv idag och tränar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0