Onsdag

imorse så tog jag en dusch innan jag for till Dille för att vara på studiebesök. där fick vi en rundtur på åsridskola (där jag var och tävla i helgen, de var så roligt för det var en kvinna där som sa att hon kände igen mig för att jag hade en sån söt häst!) sen åkte vi till dille och käkade lunch, efter lunchen var det dags för att prova på att rida islandshästar. skit kult! vi fick prova tölta,trava(traven var absolut inte lika enkel som på min prins) och skritta. Jag fick rida på en häst som hette sát (uttalas saut) hon var super fin och jätte känslig precis som jag vill ha de, man behövde mest bara använda rumpan inge mycket tyglar alls. sen så var det ju mest mitt fel när nånting gick snett ju eftersom jag inte alls kan rida sånna där hästar för det är så himla annorlund än att rida ponnysar!
Efter vi hade ridit fick vi se en redovisning av några tjejer från ettan där som visade gångarterna på islänningar, de var roligt men eftersom vi redan ridit så kunde man ju det mesta av de dom sa. sen bytte vi om och fikade innan de var dags att åka in till stan och vara med Simon, in till stan fick vi åka med någon helt random som Elisabeth hade fixat så vi fick åka med. när jag kom in till stan så gick jag o simon bara runt och dryga träffade några som han kände och sen gick vi och köpte träningsbyxor till mig eftersom jag ska börja ut och springa! sen gick vi till törners och fikade och hade det allmänt jävla bra♥ kändes dock inge bra alls när jag vart tvungen att åka hem då jag helst av allt bara myser med honom hela tiden!! men på fredag så kommer han hit så jag får väll hålla mig lite!;)
Nu så är jag barnvakt och kikar på arga snickaren men snart är de greys och efter det så ska jag ut och springa lite!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0