torsdag..

var helt hundra på att det skulle vara onsdag idag men icke då.
gick inte och la mig förräns sju kanske? simon sov ialf hos mig och när klockan började närma sig sex typ är man ju typ sådär as trött så man inte kan sova, fast sen vid sju somnade vi till halv elva och sen låg vi i sängen till typ 12 sen så gick han hem och jag satt mig och solade en stund i somsagt shorts kändes otroligt as BRA att kunna vara ute i korta shorts och linne :D
nu så ska jag dra på mig lite ridkläder och ut och motionera min prins helt själv! sen så ska jag nog ta en dusch. KLIPPA MIG OCH SKAFFA ETT JOBB.
nä men om jag skulle få bestämma så skulle lovet inte få vara såhär kort!!
och en sista grej;) NÄSTA LÖRDAG ÄR DET TÄÄÄVLING FÖR MIG OCH DACCEMAN <3


såg även en super söt sak på en blogg. jätte gulligt skrivet om både mig och ponnyn det uppskattas!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0