träningen för Pernilla

Kom precis hem från träningen med världens känsla i magen för jag fick verkligen känna att det hände nått med hästen!
i började med att jobba på volt flytta in, flytta ut och så för att få med bogen. det gick bra men det är såklart att han blir springig och inte riktigt tar mina hjälper men de är bara massa träning på det så löser det sig! :)
Tränade även på serpentinerna till nästa helgs tävling och vi kom fram till att jag skulle rida serpentiner med halt i på framridningen så att han hellre väntar på halten istället för på traven efter skritten i LC:1.
Allt som allt så var det en hård träning (tro det eller ej men jag red utan jacka??) och imorgon väntas träningsvärk!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0