Uteritt!

vid tolv så tänkte jag och Ramona ut och rida en sväng men det vart helt ändrade planer!!
Dacce, Fia, Geisli, Lymmel och Frei fick alla sig en skön skrittsväng i solskenet!
Jag red på Fia och mamma tog min prins♥ det gick jätte bra för allihopa!
nu känner jag att min mage är tom så ska ta o byta om och käka lite middag!;)

Vad tycker ni om nya headern?
kände att blått inte riktigt var min färg men tack ändå frida för att du fixade stilmallen och så PUSS
Ett år gammalbild, min prins har verkligen blivit vackrare!!!

Kommentarer
Postat av: Maja

Sv vi köpte min ponny för ca 5månader sen så jag har inte hunnit tävla henne ännu. Hade en annan ponny innan som vi tyvärr fick tabort. Men jag satsar att kunna starta upp till nationellt :)



Vad har du för nån snygg ponny då? ;)

2012-04-07 @ 16:47:50
URL: http://noproblematall.blogg.se/
Postat av: Maja

Sv Jo min förra var riktigt fin!



Förhoppningsvis ska vi ta oss dit. Hon är 16år och har gått mest som hopponny men har all kapacitet att ta sig långt inom dressyren. Dock är hon riktigt pigg och nästan het, men när hon väl jobbar är hon helt underbar :)



okej, jag ska också starta upp tom. LA i år och någon LA:P1 om jag hinner :)

Din ponny ser jätte fin ut, vad är det för ras? :)

2012-04-07 @ 17:03:18
URL: http://noproblematall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0