-

Dålig bloggning från mig..
men jag red ju i onsdags och nu har jag en sån jävulst träningsvärk i båda benen :( gör ont bara jag går, men förhoppningsvis så försvinner den tills imorogon ;)
Imorgon= Jannike träning på ridis, och jag hoppas verkligen att min dressyrsadel kommer idag annars så rider jag med allround sadeln!
Hoppas att det kommer att vara en bra tränare för mig och dacce så det blir kul!!
Fredag idag då också är inte lika fredagataggad som jag brukar var utan sjukt laddad och nervös för nästa vecka, ska åka ut till ås med BUSS för första gången så jag hoppas att jag kommer kliva av på rätt ställe och inte en kilometer tolate liksom ;)
Ska iaf få bo men Annapanna tills på torsdagen då ska jag sova hos niklas till fredan för jag ska praoa hos honom på fredan med.
Just nu så sitter jag och har gjort franskan eller iaf de jag kunde utan lärare av de vi skulle göra, kunde inte översätta hela texten med det kanske Erika får hjälpa mig med eller Natascha...
lunch om exakt 11 minuter, sen har jag mentor och då ska jag läsa min bok som jag ska läsa!!..

Min blogg är tråkig. nån snäll jävel kan ju få kommentera om vad jag ska blogga om??..



Kommentarer
Postat av: mika

Du kan ju kanske börja göra "utvärderingar" eller vad det heter efter du ridit Dacce :)

2012-02-10 @ 17:36:29
Postat av: snäll jävel

en snäll jävel tycker du ska sluta svära D:

2012-02-11 @ 21:34:21
Postat av: Linnea

Sv; förlåt då.

2012-02-11 @ 22:30:12
URL: Ihttp://linneaasahlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0