-

Denna dag har faktiskt varit den bästa på länge! Skolan var Chill ponnyn var bäst och dressyrsadeln ska stoppas om!
Träningen idag gick otroligt mycket bättre än förra, de kan bero på att de inte gick nå bra med transporten förra veckan.
Osså sadelmakaren sa att dacce var så fin och alla muskler var avspännda och han hade inte mycket träningsverk, (förra året när sonja var här så sa hon att han hade en liten spänning vid nacken och den var helt borta nu) hon sa även att hon tyckte att jag hade musklat om honom bra! :D så kul att höra för jag har ju verkligen lagt ner mycket tid på olika former och att få honom att gå rätt!!
Jag provade att rida Samson på ridplanen idag, bara skritt å trav men de var ändå kul och ovant o högt;) ska nog rida honom nån fler gång ;) (bilderna på mig och Samson är tagna med mammas mobil därav kvalitén )


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0