feber äckel..

Blev ju som förkyld precis tills att praoen skulle börja men de bröt liksom inte ut på riktigt förräns igår. Nu har jag hosta, ont i halsen osså är jag tät i näsan. fick även feber ikväll så jag sitter här och skakar fast att jag är kokhet..
Och helt ärligt, jag är så jävulskt rädd för att vara sjuk nu då jag var sjuk sist så vart det så otroligt ''allvarligt'' eller vad jag ska säga. Det var iallafall inte bara att njuta av att få vara hemma, därför är jag rädd för varenda gång jag hostar tror jag typ att jag ska spy. not the greatest  feeling in the world. Blir hemma imorgon med (fölåtfrida) men jag orkar inte nu när jag har feber plus att min hals bryter ihop jätte ofta..
Jag gick faktiskt ut och försökte mocka och greja men halsen sa ifrån efter två boxar, så mamma fick ta över. Sanna kom nyss in och frågade om hon fick låna min stall jacka (som hon är otroligt kär i) för hon ville inte rida i sin skoter jacka, och snäll som jag är så fick hon det men ett krav på att hon skulle släppa dacce på banan efter ;)
Det blir två veckor utan mobilbilder så ni vet, bara massa text typ..

Kommentarer
Postat av: frida:)

meeen, jag är väldigt uttråkad här!

bara du kommer till boda borg på torsdag!

2012-02-21 @ 10:28:46
URL: http://fridabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0