Sätter punkt vänder blad och går vidare.

Idag vid tio var jag till tandläkaren, och sist jag var där så hade jag ju så sjukligt ont att vi var tvungna tt åka in till akuten o få morfin. så ungefär nånting sånt förväntade jag mig när jag satt mig i stolen, nånting obehagligt alltså.. men det värsta var typ när han satte bedövningen men jag var så himla spänd och rädd så jag grät jätte mycket så allt mitt smink bara rann och tandläkaren drog ut de så jag hade fulla pannan med mascara osså..
Tyckte även han var otroligt oförsiktig när han skulle ha in nån kamera i min mun, han bara tryckte in den och jag har inte hur stor mun som helst så jag var as nära på att spy. :/
Men som tur va gjorde de inte alls ont och jag har inte haft ont än och tror inte jag kommer få de heller.
Använde även mina skor idag ganska ovant faktiskt men dom blir nog skönare efter ett par dagar. När jag kommer hem efter konfan ska jag rida ett pass på banan mycket övergångar (skritt-trav, trav-skritt, trav-galopp osv) och även tagen bakdel på volt och bogenföre ;) (till er som inte förstod nått där GOOGLE IS YOUR FRIEND)
Nu drar jag o många från klassen på konfaa!! <3

Kommentarer
Postat av: Frida:)

men du sahlin!

powernap för mig är när mn somnar och vaknar någon timme senare! och jag fick faktiskt energi från den också, så då måste det ju heta powernap!

2012-02-02 @ 20:27:33
URL: http://fridabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0