Sjuklingen själv.

Jag var ju som sjuk i en vecka medans Frida var på skolan. sen när jag väl blir frisk så är hon sjuk? hur tänkte du nu då frida? :O vi kommer knappast hinna se varandra innan lovet och därför vill jag att du ska ta Lotus till mig och sen rider vi varsitt dressyrpass osså får vi ta kort på varandra när vi rider? vad tycker du om de då?;)

Igår så red jag ialf dacce och det kändes bra! ska bjuda på någon bild när jag kommer hem för min mamma var så snäll att hon fotade lite :)
jag ska idag när jag kommer hem försöka hinna ut och galoppera dacce lite kände igår att han hade lite extra mycket överskotts energi så det blir nog jätte braigt! 
Min storasyster har kommit hem från paris och hon ska stanna här i Sverige i två veckor och hon har redan hunnit prova på hästlivet ;) första dan väckte mamma henne (mest för att säga hej tror jag?) och tog med henne för att släppa ut hästarna och på måndagen så hjälpte hon till att mocka och ta in dom och igår så provade hon på att rida Ramonas islänning. Det såg roligt ut och de tror jag de var också! Sanna red även på Samson igår som hon har låtit vila i en vecka ungefär. det är väll typ det som har hänt under veckan medans jag verkligen inte har orkat blogga ;)♥

Kommentarer
Postat av: Frida:)

det tycker jag väldigt bra om! :)

så gör vi!

2012-02-29 @ 13:22:50
URL: http://fridabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0