SOL...

Idag är det bara typ -10 så de är jätte skönt +att solen lyser.
Nu ska jag bara hoppas på att jag hinner hem innan solen går ner så att jag hinner rida på min prins<3!
Längtar som tusan..
Idag då höll nästan på att missa bussen imorse så hann inte käka frukost som jag faktiskt hade tänkt göra, fick istället skynda mig till bussen med fel skor, tänkte ta mina björnborg men de blev kilklackarna. gick på time och köpte tuggummi så jag är ju inte jätte hungrig ;)
Nu ska jag sitta o slappa tills lunch sen har jag franska (kommer inte kunna göra så mycket där då vi får våra böcker på fredag?) sen på idrotten ska vi ha redskapsgymnastik, hoppas det blir jobbigt så man bränner bort allt man låg o samlade på sig i helgen! ;)
ÄR SÅ SJUUKT TAGGAD FÖR NÄSTA VECKA <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0