the day

vaknade faktiskt helt själv imorse, halv sju så då kände jag att jag kunde sova lite till så tio över sju klädde jag på mig och sånt, startade sedan bilen kvart över åtta duktig som jag är. Mamma sa igår kväll vi åker halv nio så är vi på telia vid tio, var hon vaken då? nej jag startade då bilen liite för tidigt. vi åkte in till stan typ kvart över nio eller nått. när vi kom in gick vi direkt på telia och dom kunde inte heller fixa telefonen där så dom skickade den på lagning, så om två veckor ungefär får jag tillbaka den så då blir de väll en resa till stan igen.
vi gick på kärnan också sen åkte vi på lillänge och grejjade och sånt, käkade på donken (fick 7 nuggets i min sexpack;)) sen åkte vi hem.
När jag kom hem gick jag direkt ut i stallet, drog med mig Ramona på en lugn galopp tur red mest med sätet och jobbade honom då han stått i en vecka tror jag han tyckte de var otroligt kul att få komma ut och springa lite!! :D
mockade alla boxar utom en som jag mockade innan jag släppte in dom, mamma hjälpa även till med att mocka en box som jag verkligen inte klarar av då de är så mörkt där så man ser ingenting där. blev ingenting på banan idag då de blåste och snöade.
Nu ikväll drog jag och Björn ut en sväng på skotrarna och jag tränade lite på att burka och styra och sånt i djupsnön då skotern är lite för värst för mig egentligen men de är ju så förbannat roligt att köra!! :D
alltså en riktigt chill dag!..
Just nu är jag även otroligt lycklig för jag vet precis vad jag vill gå för linje efter nian, jag vet vad jag vill jobba med och jag vet vad jag ska jobba till när den dagen kommer! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0