Dagen.

Började med att jag försov mig och missade bussen så Sanna fick skjutsa ner mig, kom dock bara tjugo minuter försent och läraren bara skrattade åt mig.
Efter skolan var det konfa och det är som alltid lika Chill.. Fast jag tycker det är sjukt respektlöst mot prästen som väljer att vara där att sitta å prata och skrika och skratta när hon sitter och pratar, man liksom du var tvungen att skrika det där onödiga som ingen bryr sig om?!. Tycker man kan tänka innan man bara slänger ut all skit och lyssna om nån annan pratar? Vi har ju ändå valt att gå dit frivilligt!

Nu ska jag ut o rida i mörkret!

(jag betalade 4 kronor för min strut med godis i ;-)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0