detta fält måste fyllas i

tjana mittbena idag så klev jag upp kl sex för att släppa ut hästarna och sedan åka till stan vid 7 med min syster och Anna, vi var i stan vid åtta och kom fram till djurhuset vid tjugo över åtta typ. Där städade vi och grejade sen drog vi på donken och käka maaat! sen på elgiganten, djurmagasinet, Jula och MRC kul dag! åkte även på hästshopen och fyndade ett par damasker till dacce för 145;- passade perfekt ! Red även dacce ikväll och det gick lika perfekt de! han är sååå himla fin känns lite konstigt o träna honom då det var så länge sen vi tränade hårt! Imorgon kl12 är det ute ritt med Ramona och kanske Anita? ska bli kul jag ska rida barbacka och med repgrimma imorgon och även försöka ta nån CRAZY galopp o djupsnön! <3 ha en bra måndag/tisdag det ska jag ha :D!! Peace !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0