Frida ''kungen'' Bergvall <3

Tänkte göra ett sånt där gulligt inlägg om min beesta veen! ;)

Frida och jag visste inte om att vi var släkt innan vi började tvåan när jag fick byta skola, det kom som en överaskning!! I tvåan när jag började på kullsta så var vi inte bra vänner vi hejjade på varandra och kanske lekte med samma människor men det var inte förräns i trean/fyran som vi började vara med varandra och vi blev liksom tightare och tightare! I sexan när vi flyttade upp till AO gled vi ifrån varanda igen och började bråka och var inte alls med samma typer av kompisar, men sen sommaren till sjuan då liksom klickade de om för båda och vi började va mer och mer o nu är vi här i åttan och kan knappt vara med några andra då båda är klistrade vid varandas sidor hela dagarna! Frida är den ändå människan på jorden som jag verkligen berätta ALLT för, hon får veta allt om mig för jag vet att jag kan lita på hennne. Och jag vet lika mycket om henne då vi inte är bra på att hålla hemlisar för varandra ;)!
Fridas familj är typ min +familj känner mig lika hemma där som här, törs gå o äta ur kylskåpet osv ingen är blyg liksom! Det känns bara så-BRAA
Det bästa med frida är att hon har likadan och lika sjuk humor som mig tror faktiskt inte att det kan gå en skoldag utan att vi sitter och as garvar framför våra datorer åt nånting otroligt roligt! vi är så lika men ändå inte <3
Jag är stolt över att ha en sån otroligt fin vän! en vän jag kan berätta allt för! en vän som alltid finns där för mig! en vän som ingen annan ;)
Och även när vi bråkar så klarar ingen av att vara sur så värst länge en dag max typ?. Men jag ville bara berätta hur otroligt stark min vän är som törs ställa sig emot allt o alla! och vara på skolan i tre veckor utan vän! DU Ä SÅ STARK OCH JAG ÄLSKAR DIG!!!
image description
image description

blev inte så långt o känslomässigt med kom över de ;) <3<3<3<3

Kommentarer
Postat av: frida!

tack! jag älskar dig med! <3

2012-01-17 @ 21:50:52
URL: http://fridabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0