Inget att blogga om så de blir en lista ;-)

Vem är du?: Linnea ;-)
Attityd?: över glad och busig!
Ålder?:15 i juli
Du kommer från?: Hammarstrand..
Du bor?: i ett hus med familj.
Mac/pc?: Mac
Bästa egenskap?: inte blyg kanske ?!
Sämsta egenskap?: blir lätt irriterad på folk som beter sig som skräp!
Husdjur?:Hund, häst ;)
Familj?: mamma, pappa å fyra syskon
Tror du på något?: tror på mycket jag ;-)
Frisyr?: beror på vad jag gör med de ;) men långt vågigt å nersläppt
Hårfärg?: brunt/orange
Ögonfärg: grå, blå, grön
Längd: 166,1 cm
Vikt: 49 kg tror jag
Skostorlek: 37
Fovoritfilm: finns så himla många bra!!
Favorit klädesplagg: ridkläder ;-) men jeans o snygg tröja
Favorit bok: allt för min syster
Musiksmak: bra musik!
Senaste film på bio: sherlock Holmes games of shadow tror jag den hette :p
Bästa låten i världen: många de
Senast lästa boken: vet inte vad den heter
Vad ville du bli när du var liten?: prinsessa kanske ;-)?
Brinner för: hästar!
Katt/hund?: hund
Fobier?: dumma människor :-)
Hur tidigt stiger du upp?: sju och halv åtta om jag är trött ;) på helgerna beror det på när jag vill kliva upp !
Ikväll ska du: vara i stallet å sen duscha!
Hur många biologiska syskon har du? 4
Ungefär hur många timmar sover du per natt: 6-8 men de beror helt på när jag går å lägger mig
Hur många par skor har du?: 14/15 kanske ?
Använder du hårspray?: beror på vad jag gör med håret.
Använder du smink?: ja
Favorit serie?: Vampire diaries
Vad tycker du om idrott?: super skoj!!!
Tittar du på någon sport?: ibland så
Tränar du?: yess men inte på gym ;-)
Favorit lag?: ha inget.
Har du nån tatuering alternativ percing?: nope
Har du magmuskler?: klart ;-)

Vill nån veta nått mer så skriv en kommentar om vad så lägger jag till det ;) hah


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0