Lördag

Igår runt fyra/fem så ringde Bergvall o undrade om jag villa sova hos henne och jag hade ju absolut ingenting bättre för mig så jag dammsög mitt rum slängde mig i duschen drog på mig lite kläder och käka lite mat o sen skjutsade pappa ner mig, kom till frida och nästan direkt när jag kom dit så gick vi ut och åkte spark med deras hundar (bullen o Adam var osså där) Bullen fick skjutsa mig hela tiden bara för att jag inte orkade ta nån egen spark ;)! När vi hade åkt i typ en och en halvt timme typ så frös vi o åkte hem. Inne hos Frida så körde vi typ "jag har aldrig" och satt o frågade massa frågor. Sen kikade vi på första sherlock Holmes filmen eftersom jag och frida ska se på tvåan på onsdag, den var faktiskt riktigt bra så jag hoppas tvåan är iaf minst lika bra!

Idag så ska jag pilla på hästen o kanske glo nån film i min ensamhet!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0