Måååååååååndag<3

Direkt när jag kom hem efter skolan så provade jag min nya stall jacka samt stall täckisar, som passade perfekt! + så var dom riktigt snygga så dom kommer jag nog använda mycket!
Drog på mig alla ridkläder och gick och hämtade hästen, sadlade och tränsade gick ut och kom på att vi behöver reflexer! Var bara att gå in i stallet igen o ta på de! Gick ut igen o hoppade upp och red iväg. Lät han galoppera ganska långt men i låg form, hade planerat en ganska lång galoppsträcka men nånstans på mitten av den så vägrar han att gå framåt från galopp till tvärnit! Vet inte vad som hände men vi stod o tjura på ganska länge men han ville verkligen inte så antar att det var nått djur som han inte såg där eller nått. Tog galopp tillbaka dock så blev den allt annat en kontrollerad men det var kul!! Fortsatte galoppen runt byn och sen skrittade jag hem :)
I stallet så mockade jag och fixade hö/vatten sen släppte jag in hästarna nu ska jag träna fransk glosor och ta en mysig dusch! Sen blir det datorn och sängen.
Bilderna får tala för sig själv ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0