Rolig fredag ellerr nä..

Fredag vare ja!
Började med att åka till stugun med Lisa och ha franska till elva typ sen fick jag skjuts hem av dom och en gosig stund med deras söta vovve penny!
När jag kom hem så slängde jag i mig lite käk o sen somnade jag på soffan och sov till halv fyra ungefär, inte det smartaste jag har gjort men ingen risk att jag somnar ifrån Filleman nu när jag ska vara barnvakt åt honom ;)
Och så roligt som jag haft de idag så rolig kommer inte hela min helg bli eftersom den kommer bli grymmare!!
Lördag: Frida kommer hit med Lotus och vi ska rida tills vi somnar!
Söndag: Anneli träning för mig och dacce sen vanlig dag på måndag halvdag på tisdag och sen på onsdag så drar jag till stan efter skola och checkar bio sover i stan för att sen bada med hela skolan på torsdag! Kommer bli en azum helg och vecka!! :D <3

Btw egot är på topp så här får ni lite bilder ;) hhaha
lägg även märkte till att jag ser ut som en råtta på sista bilden ;)!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0