Sista lovdagen:/

Hihi det skulle faktiskt stå benskydd i det förra inlägget men eftersom jag har iPhone så får jag skylla på autocorrect!
Idag så ska jag nog rida ett pass på banan träna på skänkelvikningar och öppner blir det nog! Ska även leka lite med små volter och bakdels vändningar. Än så länge har jag ute gjort så mycket degat i kollat på vampire diaries som förövrigt är skit bra :D funderar på att gå ut till stallet nu och rida!


Igår så släppte jag och Frida våra hästar i våran paddock och tog lite kort men jag får lägga in korten i ett enskilt inlägg för har dom bara på datorn inte på telefonen:) vi hoppade även upp och skrittade lite Barbacka och våra hästar var jätte hala av all glansspray! Och helt plötsligt så började dacce galoppera rätt så fort Och jag hade ju ingenting mer än manen att hålla i o den var rätt så hal den med! Så bestämde mig för att hoppa av i farten och självklart var de jätte halt där jag hoppade av så jag gled på knäna på snön! Fick bara lite ont i handen eftersom jag tog emot mig med den men det känns ingenting nu! O de är ju bara bra :)
Kastar in ett inlägg på bilderna sen ;)! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0