Torsdag

Inatt så sov Frida här och vi satt och kollade på saw till typ halv tre kollade sen lite på tecknat och sen gick vi upp och jag satt vid datorn till fyra och frida somnade vid tre och sov som en snarkande stock;)

Idag så vaknade jag inte lika sent som jag trodde att jag skulle göra dels för att Felix kom in vid tio och ville se smurfarna och det fick han ju och självklart så väckte han Frida som inte kan somna om när hon väl är vaken;)!
Bara till att kliva upp då och titta på när Frida åt frukost!! Idag har jag inte gjort ett skit men man måste ju ha sånna dar med tycker jag! Imorgon om det inte är allt för kallt så ska jag ut i rida på min älskling barbacka och med repgrimma ofc!;)
Nu ska jag försöka hitta nått bra att titta på på tv och sen om jag orkar gå ut och gå med hunden :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0