Uteritt

Jag trodde att Frida skulle ha kommit idag och det trodde nog hon med, men hennes mamma kunde inte skjutsa så vi får la ta det nån annan dag. Jag ska ju åka till henne med och ta med mig dacce men vi har ingen transport än men tror vi ska köpa en!
Jag red iaf ut idag och tänkte ta en väg i skogen som brukar vara jätte fin men jag glömde bort att det blåst och snöat i massor så med ungefär 1liter snö i nacken innanför kläderna så fick vi vända i mitten på stigen då det verkligen inte gick i rida där! Träden hängde liksom över hela stigen och det var ju sådär lagomt mycket snö på träden!!
Men det var mysigt och min ponny gick på framåt som en maskin inte en tanke på att det blir svårt att gå under träden typ!
Nu ligger jag under täcket och har super mysig musik i hörlurarna och ska snart ta tag o städa mitt rum då det behövs! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0