passar väll på att blogga nu när jag har lite tid över..

jag har verkligen inte bloggtorka egentligen men jag känner bara att jag vill ha massa annat för mig än att sitta och lägga ner en massa tid på bloggen, dock så har det verkligen inte varit så den här veckan för vädret har sugit hästen har inte gått så ingen bra vecka alltså för dacce.. Men för mig har det vart skönt, lägga ner lite mera tid till skolan sova ut när jag kommer hem från skolan och känna att det snart är sommarlov!!
I Måndags så var jag inne i stan klippte/färgade håret dock så tyckte jag att det blev way to dyrt att klippa mig 1127:- helt jävla sinnes! men det vart ju fint iaf, när jag var klar med de så träffade jag simon och vi gick på stan lite jag köpte bland annat ett par shorts och en tröja och mascara, vi gick också och käkade pizza och hade de allmänt mys! :')
image description
På Tisdagen hände de inte ett skit faktiskt..
Och på Onsdagen så följde jag med frida hem och sen drog vi och krattade med klassen, från 18,00 - 22,00 ungefär var vi där (dock så kom vi en halvtimme försent)
image description
Torsdagen flöt på som vanligt Red fia och sen var jag bara dryg typ..
FREDAG! skolan till ett hemma vid två och samma tid som simon kom typ! vi myste och kollade på lite filmer på fredagen och bara kramades!
image description
Lördag vart de typ samma sak fast vi hjälpte till att baka tunnbröd (som vi förövrigt har börja sälja så vi ska kunna renovera stallet:D.) vi myste i massor, låg bara och pratade om allt. en jävligt skön dag faktiskt!

Söndag = BIGBROTHER FINAL!!!! och simon ska stanna här en kväll till för att se den med mig hihi!!♥
Förövrigt så suger vädret de bara regnar och regnar.... OCH JAG HAR ANMÄLT MIG TILL EN LA:1 I SOMMAR! mer info om de kommer väl sen någongång;)


Nöjd du bergvall?;)

Kommentarer
Postat av: Lizen

Hallå där! Så himla roligt att du ska starta LA:1 . Spännande ju. Var och när blir det? Hoppas det blir nån gång medan vi är uppe i sommar. Skulle vara otroligt kul å se dej tävla. Hur länge ska ni ha Fia förresten? Hälsa övriga familjen! Kram

2012-06-04 @ 07:00:36
Postat av: Frida

Ja, fast..

Blogga mer!!!!! :)

2012-06-04 @ 07:44:56
URL: http://fridabergvall.blogg.se/
Postat av: Nina

Alltsa precis i samma alder som du fargade jag mitt har med rosa toppar!

2012-06-07 @ 21:51:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0