Rolig dag!

Idag har det faktiskt varit en riktigt rolig dag och just nu så är jag så pepp att jag bubblar över!!!
Jag klev upp vid halv elva nån gång, åt frukost och red ut Fia med Ramona kl ett. Vi red och badade Fia tycker de är lika kul fortfarande och försöker skvätta ner både mig och sällskapet! Hoppade även lite stockar i skogen, hon blir lika taggad som vanligt. Sen skrittade vi ut en sväng till fast jag bytte häst när vi var hemma till min egna lilla prins som var skitigare än allt.. Men de löste ju såklart lite glansspray ;)
Klippte även mycket av våran gräsmatta idag, dock så fick jag lämna en bit för HG sa att han skulle ta den imorgon eftersom de var så mycket saker att flytta på.
För övrigt så kommer min underbara Simon imorgon!! Där av att jag är så himla pepp för även om jag var med honom igår så saknar jag honom så grymt mycket, helt sinnes ju!
På fredag (om de är fint väder) så ska jag befinna mig med Simon vid vattnet och ha en fett mysig picknick hihi, räknar med en massa gosigt mys och massa pussar faktiskt ;-)!

Nu ikväll så ska jag se sån bra film och försöka somna ikväll för imorgon runt tolv är Simon HÄÄÄR!!:D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0