<3

Hästarna går som på vatten dom bara flyyyteer fram!! :D
Dacce körde jag lite aktivering men samtidigt samla och halt innan bommar från galopp o sånt avslutade även med rejäla längningar på honom dock så kom han ur form i den sista så det blev ett galoppsteg men jag kan knappast kräva mer av den ponny han är som en ängel! <3


Fiona red Sanna först och travade över bommar och sen fick jag rida gjorde samma fast hoppade lite sen skulle jag galoppera och vet inte riktigt vad som hände men fick inte fram högerhöften i fattningen så sanna fick ta högergaloppen:) gick super det med och hon hade mer självförtroende inne i ridhuset!!

Nu sitter jag och väntar på att min mor och resterande familj ska komma hem och göra mer mat åt mig;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0