Helgen

Kan ju börja med träningen!
Vi började med att skritta honom på böjt spår för att få honom att sänka nacken och jobba med ryggen och att han skulle bli rund i formen och "lyssna" på mina tygeltag. Vi lyckades riktigt bra där och jag kände verklig att jag kom åt honom riktigt och att han jobbde med sina bakben! Det Carmen riktigt skön känsla kan jag ju säga!!:)
Vi gick senare vidare på att rida på rakt spår och rida in vid A och göra skänkenvikning mot långsidan(om jag kom i vänster varv så skulle jag flytta honom undan för vänster skänkel) i vänster varv vart han lite springig men sista gången i det varvet gick super!! I höger varv vart det nästan så att han flyttade rumpan innan bogen men det löste viner att jag satte mig mer på mitten av honom och gav ett ledande tygeltag. Träningen var helt enkelt super som dom flesta Anneli träningarna !!
Helgen då: fredag så var jag med Simon och vi tittade på båda the ring filmerna med grymt högs förväntningar om att den skulle vara läskig.. Var dom de? Verkligen inte om man jämför med the grudge! Sen tittade vi på United 93 den handlade om terror grejset vid inte twin tower med dom där tornen som dom körde flygplan i 1 september 2001;)!
Den var bra (iallafall när vi såg den på lördag för jag somnade iallafall mitt i den på fredagen)
Vi tittade även på äkta människor men jag var helt borta i huvet så vi fick se om både United 93 och äkta människor på lördan, sen när dom var slut var klockan ungefär ett då kikades vi på fyra avsnitt bb.
Vi käkade även choklad glass med browniebitar i;) grymt gott eftersom jag är en glass människa! (dock så smälte den helt när vi vart mätta och inte orkade gå ner med den så den var inte lika mumsig på morgonen..)
Red ju såklart Dacce i fredags med och Sanna red Fia i ridhuset, på lördag fick Dacce vila och Fia red jag ut och bara busade (kontrollerat) med;)!och idag hade jag ju träning;)!
Träffade även Simon idag för att säga hejdå eftersom han åkte hem ikväll :'(( vi myste på mitt rum en stund (jag började bara sådär helt random att börja blöda näsblod???!! As knasigt) sen gick vi ut och gick en sväng :)
Är förövrigt världens lyckligaste tjej just nu!! Har världens underbaraste kille hihi <3 han är så himla söt så jag döör!!

Nu ska jag ta och duscha så jag ser någorlunda "pigg" ut imorgon efter en helg med lite för lite sömn (dock värt de!!)


Kommentarer
Postat av: Frida

Sv:Försökte se lite allvarlig ut faktiskt...



2012-03-19 @ 07:54:01
URL: http://fridabergvall.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0