Längtar så jag dör tills imorgon<3

Nu vill jag ha fredag så jag får träffa Simon!!!!!<333
kommer hem vid sju imorgon och då ska jag fixa det sista inför tävlingen sen nu ikväll så ska jag lägga fram tävlings schabrak och kolla benskydden till framridningen ska även se efter så att alla mina tävlings kläder är där dom ska vara!;)
Idag har jag varit på konfan som vanligt och vi fick också dansa streetdance på fm roligt att prova på men svårt på samma gång. Tyckte också att alla fjantar som satt sig på bänkarna borde ta och skaffa sig lite självförtroende! vi har ju förfan gått i samma klass i tre år??. Och om ni ändå sätter er ner då ska ni fan inte prata och hålla på då är det ju lika bra att gå där ifrån. Samma sak på konfan det är en frivillig aktivitet och man behöver inte vara där om man inte vill! Gå inte dit om ni tycker det är tråkigt! Sitt inte heller och prata och fjanta på om dom pratar blir så less bara!! .
Men fredag gör migLYCKLIG


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0