Mondaay

Idag så var det en helt vanlig måndag typ! Det hände inte ett piss(ovanligt?) nä men vi hade idrott och engelska, svenska och elevrådsmöte. Tog med mig Mikaela hem (hon ska förhoppningsvis hänga med mig hem varje måndag och rida på min prins) vi red ut och Annapanna hängde med på Ramonas häst:)
Det var roligt och tråkigt på samma gång för Fia tappade en baksko (innan vi hunnit rida iväg eller ens tränstat som tur var) och att vägen vi tänkte rida in på var helt igen skottat :/ men vi var nog ute och red i en timme skulle jag tro. Jag fick även hjälp med stallet så det gick super fort!! Nu på kvällen har jag åkt upp till Anita för att göra den där intervjun av en äldre person och Mika och jag pluggade lite innan hon åkte hem:)
Nu väntar jag på att Simon ska ringa ;) och ska nog ta en fet jävla dusch och bara tvätta ur all skit jag fått höra idag! (haha nu skojade jag mitt liv är super braigt!!;))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0