Sjuklig dag!

Stannade hemma från skolan idag för jag hade ont i huvet men jag tog en Ipren och gick och la mig igen, vaknade vid halv tolv och gick ner åt lite mat sen tittade jag på tv.
Bestämde mig sedan för att baka brysselkakor=dom vart degiga sockret smälte:(. Gjorde även chokladbollar dom var mumsiga, bakade till Felix kalas men han har redan käkat upp dom..
Vid fem gick jag ut till stallet och började rida dacce lång och låg, gick inte riktigt som jag tänkt mig då han var het och inte riktigt ville göra som jag ville. Men han var duktig på slutet och de är de som räknas:)
Fia är jag super nöjd med bara har som inget mer att säga om henne! Allt gick skit bra!!:D
Nu så ligger jag och pratar med Simon<3 och ska nog sova snart:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0