-

LC-Dacce = hade jag honom i riktigt fin form och han var stadig och fin och mestadels av programmet låg på sjuor, kände dock att det vart väldigt många småmissar tyvärr. Vi landande på 66,66%
LC-fia= hon var riktigt fin lite seg för skänklarna men allt var nytt för henne, hörnet vid K ville hon verkligen inte gå igenom så vi sneddade ganska mycket men det ända jag tänkte på var att jag skulle rida framåt och rida igenom hela pogramet. Domaren sa till mig när jag var klar 'bra jobbat ändå!' så är riktigt nöjd ändå men dom ritterna!:) på Fia landade jag på 54,44%
LB -Dacce= herregud... Vi hade iaf fräscht tempo men Gud så många missar alltså. Dum som jag var så red jag honom i en högre form alltså i den form han inte är super stadig i men de ska jag verkligen inte göra nästa gång! Landade på 61,? % i den klassen och 4% mindre än förra tävlingen 😉❤


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0