kort om det som hänt så jag kan försöka börja om igen..

Klubbmästerskapet gick relativt bra, tog hem segern i år igen och det kändes roligt. Mitt andra pogram var jag inte nöjd med alls då han bara genadei hörnen och vägrade lyssna på hjälperna.

Dacce ska skos nästa helg och sen ska vi nog åka till vetrinären och göra en extra koll ifall om han får ont i sina ben när som sväller eller om det bara blir så för att han är äldre, men för mig känns det så himla hemskt att se när hans ben är lika stora som basebollträn. 

Julafton var riktigt mysigt! jag fick skoterkläder och mycket andra roliga grejer. b.l.a en smetfördelare, haha. Den kan man alltså fördela e.x muffinssmeten när man bakar muffins lagomt.
Nyår kunde nästan inte ha blivit bättre, hade dock lite huvudvärk men jag firade med mina nära och kära och åt supergod mat!

Mina julbetyg som vi fick nu alldeles innan vi slutade för lov kändes rätt okej, tyckte att några lärare är lite orättvisa med hur dom sätter betygen. Men känner på mig att det iaf kommer bli 3-4 ämnen jag kan och kommer höja mig i !!!
 
 
Jag och Nina alldeles innan tolvslaget.
 
 
Våran skabbiga julgran med en massa paket! <3
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0